Tuesday 12 January 2010

Taschen

Ne znam koliko dugo ce Taschen slaviti 25-u godisnjicu svog postojanja. Meni se svakako cini, kada pomislim kada sam jos sebi kupila onog Gaudija iz prve serije koja obelezava jubilej, da je sigurno proslo bar tih 5 godina i da bi se sada vec moglo slaviti 30-a godina postojanja. Medjutim, oni i dalje slave tih prvih 25 godina i , sto se mene tice, to je sasvim u redu, sve iako je malo sasavo. Samo neka te knjige do nas dolaze tako povoljne :)

Evo sta su sve novo najavili za februar :


 
 



Izuzetno me raduje sto su izgleda odlucili da se malo vrate iz pretezno XX veka i moderne ka renesansi i baroku kao i 19.veku. Rado bih videla jos mnogo umetnika ovih epoha u ovoj ediciji ali za sada i ovo je mnogo :) 

PS Nije me mrzelo da proverim. Taschen je osnovan 1980, tako da sam tacno procenila da ce ove godine puniti 30 godina :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oscar Wilde quote

Oscar Wilde quote
God knows; I won't be an Oxford don anyhow. I'll be a poet, a writer, a dramatist. Somehow or other I'll be famous, and if not famous, I'll be notorious. Or perhaps I'll lead the life of pleasure for a time and then—who knows?—rest and do nothing. What does Plato say is the highest end that man can attain here below? To sit down and contemplate the good. Perhaps that will be the end of me too.

Autorska prava

Creative Commons лиценца
Аutor bloga Casa del poeta tragico је Gradiva. Ovo delo je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo deliti pod istim uslovima 3.0 Unported.